Re: iptables: No chain/target/match by that name

Pewnego pięknego dnia  Fri, 15 Oct 2004 13:41:47 +0200
Marcin Owsiany napisał co następuje:

> AFAIR MASQUERADE można używać tylko w tabeli nat, i to w łańcuchu
> POSTROUTING

Hmmm, niestety wiele mi to nie mówi, co prawda w oryginalnym opisie było
ipchains, ale po sprawdzeniu opcji iptables i ipchains doszedłem do
wniosku, że ta regułka wyglądać powinna prawie identycznie, zmieniłem
tylko MASQ na MASQUERADE

Pozdrawiam.
Piotrek.