Re: Obciążenie procesora 30% - jak zrobić więcej?

W liście z czw, 14-10-2004, godz. 16:27, Marcin Owsiany pisze:
> Skoro wykorzystanie CPU jest niskie, to znaczy że jest jakieś inne
> wąskie gardło, które powoduje, że procesor jest momentami bezczynny

Dziękuje, bardzo słuszna uwaga. W sumie już teraz mogę się domyślić że
chodzi o dysk, bo jest jeden i na ATA/100... Zrobię test ale już w
zasadzie teraz się domyślam że dysk SCSI mnie nie ominie...

Pozdrawiam,
Marek.

--
Gemino.pl - porównanie cen z ponad 30 sklepów internetowych. Promocje,
porównania, opisy i zdjęcia. Kupuj najtaniej -> www.gemino.pl.