Re: mail

Wojciech Ziniewicz <uin@interia.pl> writes:

> Jak najlepiej skonfigurować sobie serwer pocztowy w taki sposób żeby
> maile wysłane do mnie na interie przychodziły na mój komputerz
> serwerem postfix (chodzi mi o jakiegoś zbieracza poczty z interii b o
> przekierowanie jest płatne) i żebym mógł lokalnie na tym serwerze
> odbierać poczte i filtrować ja spamassasinem.

Witam!

Nie musisz wcale do tego celu uzywac MTA. Mozesz rowniez sciagac
poczte fetchmailem i zaprzac do roboty MDA, np. procmaila, ktory
bedzie z kolei przekazywal listy do SpamAssassina, a pozniej wtykal
je do Twojej skrzynki. Calosc sprowadza sie do wyedytowania dwoch
plikow: ~/.fetchmailrc i ~/.procmailrc.

Pozdrawiam,

Pawel