Re: Obciążenie procesora 30% - jak zrobić więcej?

W liście z czw, 14-10-2004, godz. 14:04, Piotr Konieczny pisze:
> On Thu, 14 Oct 2004, Marek Berkan wrote:
> Jak mierysz obciazenie?

MRTG przez SNMP

> Moze pokazuje Ci tylko w trybie user?

Czy SNMP pracuje w trybie user (przykro mi ale nie wiem).

> Mozesz sie zalogowac na maszyne i pokazac co top wysiwetla?

Tak, ale te zadanie są wykonywane tylko w nocy, także mogę napisać
jutro. Na co zwrócić uwagę?

Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam,
Marek.

--
Gemino.pl - porównanie cen z ponad 30 sklepów internetowych. Promocje,
porównania, opisy i zdjęcia. Kupuj najtaniej -> www.gemino.pl.