Re: Polish WebSide about Debian - www.debian.pl

On Wed, Oct 13, 2004 at 03:33:19PM +0200, m3nu@wp.pl - Mateusz ( alias menu, astalavis ) wrote:
> Na wstepie chcialbym przeprosic ze ten list gdyz sadze ze
> niepotrzebnie tylko zajmuje miejca na Panstwa dysku i spamuje
> Panstwa skrzynke pocztowa.

Oj już tak nie przepraszaj ;P

> Trapi mnie taka mala blahostka, a
> mianowicie : czemu na stronie glownej www.debian.pl klikam w
> podrecznik ( otwiera mi sie strona ->
> http://www.debian.org/releases/stable/installmanual ) gdzie
> znajduje sie link (
> http://www.debian.org/releases/stable/i386/install )do
> anglojezycznej wersji podrecznika pt. "Podręcznik instalacji
> dla architektury Intel x86". Czy moglby ktos mi to
> wytlumaczyc ??

Ponieważ nie ma polskiej wersji podręcznika instalacji dla woodiego?
Jest szansa, że dla sarge będzie.

> Acha - i czemu trzeba troche sie naszukac aby
> znalesc polska wersje FAQ ( one nie jest troszke podobna do
> podrecznika ?? ( link -> http://www.debian.org/doc/FAQ/ )

Naszukać się? Chyba żartujesz...

Wchodzisz na http://www.debian.org i klikasz Dokumentacja, następnie
Debian GNU/Linux FAQ i jesteś tam gdzie trzeba.
Jak prościej sobie to wyobrażasz?

> Ok, dziekuje ze przeczytanie tego listu ( pewnie znowu sie
> skompromitowalem ale coz - no body is perfect :P )
> Goraco pozdrawiam i sle redards to all user of Debian

Przestań tak pisać, bo to żałośnie wygląda.

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska