Re: sesja ssh na jednym z terminali

On Tue, Oct 12, 2004 at 06:12:09PM +0200, Rafal Jedruszek wrote:

> Jak/gdzie skonfigurowac odpalenie sesji ssh na konkretnym terminalu?

Wydaje mi się, że trzeba zmusić getty na tym terminalu (/etc/inittab)
żeby zamiast pytać o username i odpalać login, od razu odpalało ssh jako
odpowiedni user. Jeśli standardowe getty tego nie potrafi, to trzeba
znaleźć takie, które potrafi. Kiedyś chyba robiłem coś w tym stylu (nie
chodziło o ssh ale jakiś inny program) i się udało.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216