Re: sdi - pomocy

----- Original Message -----
From: "Piotr Pruszczak" <p.pruszczak@pro.onet.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, October 12, 2004 8:33 PM
Subject: sdi - pomocy

> mam problem z instalacją linuxa jako servera dla SDI
>
> 1. sprzet - P 166Mhz, 32 MB RAM karta sieciowa 3com isa
> 2. sdi - wiadomo, pod /dev/ttyS0
>
> chcę aby debian łączył się z sdi domyślnie, następnie po kablu
> do HUB'a / switcha i na komputerki w domu
>
> po instalacji gołego systemu mam ppp
> ale wg instrukcji z PPDD (by LiNio) i z Howks'a
>
> mam objaw pod tytułem
>
> ifconfig - tylko eth0 i lo
>
> stukam pppd ttyS0 - i niby się łączy, ale dalej ifconfig swoje
> oczywście nic nie chodzi

kiedyś miałem sdi podłączone do Debiana i o ile mnie pamięć nie mydli miałem
w pisane w /etcinittab coś takiego:

/usr/sbin/pppd debug lock modem crtscts /dev/ttyS0 115200 asyncmap 0 user
usersdiname defaultroute

...potem jeszcze skrypt do uruchomienia firewalla pomiędzy pppd<=>eth0

pozdr:)
theCzosnek
[ciach]