Re: sdi - pomocy

Dawno tego nie robiłem ale kiedyś mi się udało.
Na początku próbowałbym uruchomić demona pppd z polecenia
/etc/init.d/ppp start
Później pooglądałbym komunikaty w syslogu, może coś napisał.

Znalazłem stary swój skrypt którym kiedyś startowałem połączenie SDI:

exec /usr/sbin/pppd debug lock modem crtscts /dev/ttyS0 115200 \
    asyncmap 0 user usersdiname defaultroute

powodzenia :-)

Użytkownik Piotr Pruszczak napisał:

mam problem z instalacją linuxa jako servera dla SDI

1. sprzet - P 166Mhz, 32 MB RAM karta sieciowa 3com isa
2. sdi - wiadomo, pod /dev/ttyS0

chcę aby debian łączył się z sdi domyślnie, następnie po kablu
do HUB'a / switcha i na komputerki w domu

po instalacji gołego systemu mam ppp
ale wg instrukcji z PPDD (by LiNio) i z Howks'a

mam objaw pod tytułem

ifconfig - tylko eth0 i lo

stukam pppd ttyS0 - i niby się łączy, ale dalej ifconfig swoje
oczywście nic nie chodzi

czy ktoś zna rozwiązanie ??
jestem gotow nawet od nowa system instalować, byleby to ruszyło
(2-gi dzień męki pańskiej) :>

... nie mam koncepcji

pliki pap-chats i pap-secret są OK
teoretycznie się loguje