Re: http i https na jednym IP serwera

>Na pewno nie potrzebujesz dodatkowego ip lub drugiego apache.
>Moje pytanie jest takie, czy jest virtualhost chodzacy na porcie 443,
>z ServerName domena2.pli z włączonym ssl-em? Bez tego wg mnie po
>prostu przechodzi do pierwszego virtualhost-a
>albo globalnego documentroot-a (prawdopodobnie /var/www)
>Ja to rozwiązałem po prostu:
><VirtualHost *:80>
>	Servername poczta.klupek.pl
>	Serveralias www.poczta.klupek.pl
>	DocumentRoot /gdzies/
></VirtualHost>
><VirtualHost *:443>
> [...]

Jest wirtualny host dla www.domena1.pl na  80 i na 443 to dziala
prawidlowo.

Ale jak probuje sie dostac na www.domena2.pl po HTTPS to przechodzi
mi na www.domena1.pl.

Po prostu tylko jeden  host virtualnych ma wpisy na 80 i 443 a
pozostale nie.
Chialem zeby tylko jeden wirtualny host mial dostem po http i https
a reszta tak jak dawneij tylko po http.
Moze robie jaki blad w sztuce i jak mam SSL to musze wszystko
przepisac httpd.conf.