Re: http i https na jednym IP serwera

On Sun, Oct 10, 2004 at 09:02:46PM +0200, d_rob@go2.pl wrote:
> [...]
> jest ok ale po wejsci na https://www.domena2.pl wyswietla mi sie
> strona z domeny www.domena1.pl.
> Szukalem na google i wyczytalem w jednym miejscu ze w takim
> przypadku musz byc dwa  IP dla serwera a w innym miejscu ze da sie
> to zrobic na jednym IP nie romumiem tego do konca.
> Probowalme juz <virtualhost _defauly:443> SSLEngione off a takze to
> samo dla poszczegolnych domen ale nic.
> Moze mam zla konfiguracje apacha do tej pory chodzila bez problemow na
> kilku wirtualnych domenach ale bez SSL.
> Czy muszze uruchomic jeszcze jedna kopie serwera ??

Na pewno nie potrzebujesz dodatkowego ip lub drugiego apache.
Moje pytanie jest takie, czy jest virtualhost chodzacy na porcie 443,
z ServerName domena2.pli z włączonym ssl-em? Bez tego wg mnie po
prostu przechodzi do pierwszego virtualhost-a
albo globalnego documentroot-a (prawdopodobnie /var/www)
Ja to rozwiązałem po prostu:
<VirtualHost *:80>
	Servername poczta.klupek.pl
	Serveralias www.poczta.klupek.pl
	DocumentRoot /gdzies/
</VirtualHost>
<VirtualHost *:443>
	Servername poczta.klupek.pl
	Serveralias www.poczta.klupek.pl
	DocumentRoot /gdzies/
	SSLEngine on
</VirtualHost>

Co prawda 2 razy musze pisac ale przynajmniej działa jak powinno.

--
Rafal ,,Klupek'' Klupa
/add gg:0x317cac Klupek