Soundserver

Witam. Po pierwsze czesc wszystkim bo jestem nowy na liscie :)
Po drugie mam maly ale bardzo denerwujacy problem zwiazany z odtwarzaniem muzyki. Kiedy wlaczam dowolny player MP3 czy jakichkolwiek innych plikow to na poczatku wszystko jest ok. Muzyczka sobie gra i nie ma problemu. Po pewnym czasie jednak niezaleznie czy to ja zmieniam piosenki czy same sie zmieniaja idac po playliscie otrzymuje taki komunikat:

Error while initializing the sound driver:
device /dev/dsp can't be opened (Resource temporary unavaible)
The sound server will continue, using the null output device.

Po czym zawiesza mi sie player (np. xmms). Mimo ze go skilluje i uruchomie ponownie to nic nie daje - przy probie odtworzenia czegokolwiek znow sie zawiesza. Jedynym wyjsciem jest wtedy restart systemu. Zaznaczam ze powyzszy komunikat otrzymuje w chwili gdy tylko jeden player jest wlaczony czyli odpada mozliwosc konfliktu miedzy dwoma programami, ktore chca uzyskac dostep do sound servera. Uzywam Sarge z jadrem 2.6.7 a moja karta to Forte Media 801 . Wie ktos jak temu zaradzic ? Lub mial podobny problem i udalo mu sie go rozwiazac ?

Pozdrawiam
Asmie