Re: proszę o wpisanie mnie na listę do wysyłki

"kris1s@o2.pl" napisał.
> Witam!
> Posiadam Xandros 2.0 w tej chwili Open Circulation - bo tylko to
> rozpoznaje mi modem:) winmodem (sic!) będę wdzięczny za treści z list
Witam.
Zeby tutaj sie zapisac pod debian-user-polish-REQUEST@lists.debian.org
wyslij pusty e-mail z tematem subscribe Pozniej otrzymasz po angielsku
z debian.lists.org wiadom osc z prosba o potwierdzenie. Na nia jedynie
odpowiedz i
bedziesz otrzymywal wiadomosci.
Lists linuxowych wiecej. Bedac w ich  temacie dla poczatkujactych i nie
tylko
polecam jeszcze Lesna Grupe Linuxowa FLUG. Wiecej o niej
pod http://www.flug.org.pl i zapis na lista@flug.org.pl