Logowanie w KDE i klawiatura...

Witam.

Ostatnio mam problem w wejsciem po uruchomieniu komputera do KDE. Uruchamiam komputer ladusje sie wszystko ladnie. Wyskakuje na ekran okien do logowania z KDE i gdy cos probuje wpisac z klawiatury to system dlugo mysli ale nie wysiwtla literek. Wtedy myszka klkam aby uruchomil konsole tekstowa i po logowanie juz w trybie tekstowym wykonuje polecenie /etc/init.d/kdm restart a wtedy w okienku logowania KDE jest juz wszystko OK. Wszystko byloby fajnie ale ostatnio zaczyna mnie to irytowac... Zagladalem w logi ale nic nie widze co by mnie naprowadzilo na trop.

MOze sie ktos z potkal z czyms takim i pomoze rozwiazac problem? Albo przyjmniej zasugeruje gdzie szukac pomoc...

Ps. Mam Sida z jajkiem 2.6.7-grsec-xfs.
Sprzet to AMD Athlon 1700XP, 365MB RAM, GeForce II Ti, Live!.

Help!

Pozdrawiam.
--
 Piotr                  najduk(at)dami(dot)pl [+] "Przeciwienstwem
 Linux Registered User  # 217130              [+] narodu cywilizowanego