Re: (vim i składnia cpp) oraz e-mail

On Wed, 6 Oct 2004, luke wrote:

> Date: Wed, 6 Oct 2004 21:22:25 +0200
> From: luke <milewski7@wp.pl>
> To: debian-user-polish@lists.debian.org
> Subject: [Windows-1250] (vim i składnia cpp) oraz e-mail

> A następnie zapytać o współpracę vim'a z cpp - chodzi mi o to, że w
> knopiksie (3.2) jak wejdę do vim'a i zacznę pisać w c++ to on ładnie
> koloruje składnię i się przyjemnie pracuje :) - to w szkole, ale jak
> już wrócę do domu i odpalę mojego debiana (Nie wiem jak go nazwać
> teraz, bo to był woody, ale zmieniłem wszystkie wpisy w sources.list
> na sarge i zaaktualizowałem) - chyba sarge'a - to vim mi nie koloruje

Nawet na pewno sarge.

> składni. Szukałem pakietu, który za to by odpowiadał, ale znalazłem
> tylko do pythona, perla i kilku innych języków, ale nie do cpp. Chodzi
> mi o to, żeby mi też ładnie kolorowało składnię w domu na debianie. A
> czego wy używacie do pisania w cpp?? My?lałem o Emacsie, ale go nie ma
> w apt :( - kiedy? używałem anjuty, ale ten pakiet był dobry do
> większych projektów, ale w mniejszych mi nie przypadł do gustu :(

wszelkie opcje ustawiasz w pliku ~/.vimrc, zerknij tu:
http://www.leon.w-wa.pl/texts/vim-php.php

znlazłem w googlach wpisując "Podświetlanie składni vim", następnym razem
zpytaj googli. Na 90% zna odpowiedź.

> [...]
> mimo, że jeszcze nie skończyły mi się ?ródła wiedzy na ten temat.
> Chodzi o wysyłanie i odbieranie listów pod linuksem - mam mutt'a i ten
> program chciałbym zostawić, bo mi się podoba :), zainstalowałem
> fetchmail'a ale nie wiem jak zrobić, zeby automatycznie odbierał mi
> pocztę :(, żeby w ogóle odbierał, bo jak dam komendę:
> fetchmail -u milewski7 pop3.wp.pl
> to on prosi o hasło a następnie "mysli" w nieskończono?ć :(
> i jeszcze wysyłanie maili - czy postfix byłby do tego dobry i jak go
> ewentualnie skonfigurować ?? Sory, że zadaję takie pytanie, ale

Nie używam fetchmaila, tu ci nie pomogę, ale odnośnie postfixa:
http://linio.terramail.pl, z tego co pamiętam jest ładny opis.

> Ps. Jak wy to robicie, że jak piszecie na listę to to jest zwięzłe ??
> bo mi wychodzš takie tasiemce jak ten, za co przepraszam...

for(;!mysl();){
man();
google();
netykieta();
usenet();
}

P.S.

zmień kodowanie z Windows-1250(to nie jest polski standard!!!) na
ISO-8895-2(to jest polski standart), lub nie pisz pl literek

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org