Re: Gnome- monitor, przycisk ACPI

W liście z pon, 04-10-2004, godz. 15:12, Marcin Sochacki pisze:

> Tradycyjny debianowy sposób to z roota:
> dpkg-reconfigure xserver-xfree86
> Nie wiem jak zrobić aby dało się to ustawiać z Gnome, ale mi to
> wystarcza.

Jeśli są odpowiednie wpisy w XF86Config-4, to wszystkie te wartości
odświeżania powinny być dostępne w Aplikacje -> Ustawienia środowiska ->
Rozdzielczość ekranu.
W razie czego można uruchomić Aplikacje -> Narzędzia systemowe -> Edytor
konfiguracji, odnaleźć tam ścieżkę /desktop/gnome/screen/default/0 (lub
/desktop/gnome/screen/nazwa_komputera/0) i zmienić ręcznie wartość
klucza 'rate' na żądaną częstotliwość. U mnie to działa.

Maciej Wajcht
Email: m-wajcht@pro.wp.pl
GG: 2856789
PGP : 0x77492AD8