Re: otwarte porty

Heloł,
Dnia 4 października 2004 (12:51:30) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Glupialem troche. Nie za duzo przypadkiem mam tego pootwierane?
> (The 1646 ports scanned but not shown below are in state: closed)
> PORT     STATE SERVICE
> 9/tcp    open  discard
> 13/tcp   open  daytime
> 21/tcp   open  ftp
> 22/tcp   open  ssh
> 37/tcp   open  time
> 80/tcp   open  http
> 111/tcp  open  rpcbind
> 113/tcp  open  auth
> 389/tcp  open  ldap
> 827/tcp  open  unknown
> 1002/tcp open  windows-icfw
> [...]

No cos musiales nagrzebac z NetMeeting prawdopodobnie, bo te dwa porty
razem otwarte na to wskazuja. Chyba ze to maszyna Windowsowa, (ale chyba
raczej nie, bo 1. 22/tcp ssh, 2. NTG) to oznaczaloby wlaczona wbudowana
zapore (ICS/ICF)

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040