Re: Gnome- monitor, przycisk ACPI

On Sun, Oct 03, 2004 at 11:22:52PM +0200, Krzysztof Zubik wrote:
> Jezeli wogole uda sie zmapowac na klawiaturze przycisk wylacznika
> glownego chyba trzeba bedzie otworzyc komputer i odlaczyc
> przewod od glownego wylacznika do plyty glownej. Obawiam sie,
> ze tego wylacznika w obudowie programowo nioe uda sie zablokowac.

Jak się nie da, skoro się da?
Wiele maszyn Windzianych jakie widziałem reagowało na ten przycisk
poprzez czyste zamknięcie systemu przed zdownowaniem. To czy downuje od
razu czy właśnie zamyka system wybiera się często w BIOS-ie.

Oczywiście system operacyjny również musi to obsługiwać i w Linuksie od
tego jest zapewne APM i/lub ACPI. Trzeba poczytać coś w odpowiednich
howto, ja akurat tego nie potrzebowałem.

> Okropnie duzo polskich krzakow jak np. w cytacie i trudno sie je czyta.

Kodowanie było poprawne -- UTF-8. Może czas na zmianę czytnika, np. na
Mozillę lub Thunderbirda (skoro używasz Netscape Classic nie powinno być
problemów z przyzwyczajeniami).

Wanted