Re: Puste okno po instalacji thunderbird-locale-pl

On Fri, 01 Oct 2004, Marek Zakowicz wrote:

> [...]

Rzeczywiście, pojawia się puste okienko.
Nie wiem, jak to się stało, ale chyba zapomniałem przetestować przed
wrzuceniem paczki do Debiana :( Sorry.
W każdym razie poprawiona wersja jest dostępna na incoming.debian.org,
wieczorem powinna pojawić się w archiwum.

Przy okazji mam pytanie: zarówno w wersji zainstalowanej z pakietu, jak
i przez *.xpi, zamiast strony startowej pojawiają się jakieś krzaczki.
Czy u was też tak się dzieje?

Pozdrawiam

robert

--