Re: Puste okno po instalacji thunderbird-locale-pl

Marek Zakowicz napisał(a):
Grzegorz Wyszyński wrote:

Ja osobiście spotkałem się z czymś takim. Oszedłem to tak: odinstalowałem mozilla-thunderbird-locale-pl, zainstalowałem wtyczkę polonizacyjną z www.thunderbird.pl i zainstalowałem mozilla-thunderbird-locale-pl. Trochę to dziwne, ale najważniejsze, że działa ;).

Jakoś nie mogę się dobić do www.thunderbird.pl. Czy mógłbyś mi wysłać na priva wtyczkę polonizacyjną?

Na wypadek, gdyby ktoś miał podobny problem to odpowiem, że rada Grześka działa, z dokładnością do tego, że na www.thunderbird.pl nie można się dostać. Na szczęście kopie opisów są dostępne w cache google'a. W kopiach można znaleźć link (http://www.google.pl/search?q=cache:DTkkm2i7SgkJ:www.thunderbird.pl/langpkg.html+inurl:www.thunderbird.pl&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&strip=1)
do paczki językowej dla wersji 7.1
(http://prdownloads.sourceforge.net/mozillapl/thunderbird-0.7.1-pl-PL-langpack.xpi?download)
Jak się go trochę poprawi, to otrzymuje się działający odsyłacz
(http://prdownloads.sourceforge.net/mozillapl/thunderbird-0.8-pl-PL-langpack.xpi?download)
do thunderbird w wersji 0.8. Dalej postąpiłem wg opisu Grześka i mam klienta poczty gadającego w swojskim języku.

Dzięki za pomoc :)
Marek

Korzystanie z "wolnego oprogramowania" nie czyni mnie wolnym,
ale korzystanie z kradzionego zniewala...