Re: mrtg

Thursday, September 30, 2004 (11:55:24 AM) Artur Homeniuk wpadł(a) na genialną myśl:

AH>     Jak ladnie mozna zliczyc z interfejsu eth caly ruch dla klienta o
AH>     zadanym IP- tak aby to podpiac do mtrg?

ja  mam  regulke  w iptables i do tego potem skrypcik, ktory co pewien
czas  czyta  ile  danych  poszlo,  ew.  sprawdza czy nie bylo restartu
kompa/iptables  i sobie ladnie zapisuje odpowiednio biezaca wartosc, a
potem  wypluwa  ja  na ekran. No moze az takie proste to nie jest, ale
taka  jest idea:) W kazdym razie mrtg potrzebuje, zeby skrypt wyrzucil
mu  2 linie z wartosciami, a potem w zaleznosci od konfiga odpowiednio
je interpretuje.

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]