Re: courier+mysql

> $ cat crypt.pl
skrypt dziala hasla mam juz szyfrowane :) dziekuje

>Sasla można zmusić na dwa sposoby do wykorzystywania sql'a (w moim
>przypadku mysql'a): pam-mysql (albo mysql-pam) -  ale wtedy będzie
>problem z loginami typu user@domena.pl (problem pojawił się w sarge'u,
>w woodim było ok, tak mi się wydaje);  drugi sposób to wykorzystanie
>pwcheck_method: pwcheck auxprop w samysm saslu.

a z saslem mam problem nadal:

sciagnalem sobie paczke pam_mysql umiescilem gdzie trzeba i zrobilem plik w
/etc/pam.d

startuje sobie sasla:
/usr/local/sbin/saslauthd: -a pam
zwraca:
saslauthd[...] :set_auth_mech : unknown authentication mechanism: pam

no wiec sprawdzam ...-v
authentication mechanisms: getpwent rimap shadow

sasla skompilowalem z obsluga pam:
./configure --enable-plain --enable-login --enable-sql --with-gnu-ld --with-
saslauthd --with-mysql --with-pam

pozniej kompilowalem jeszcze z --with-auxprop  (wiele roznych prob robilem)

co robie zle ? dlaczego nie dziala ?

pozdrawiam
radziu