neo

  Uporałem sie z tym neo w końcu :D (1.9.9 eagla + przebudowane jadra
  i dziala :D). Teraz tylko mass upp progsów - i tu pytanie - czy jak
  zrobie tak:

  apt-get update
  apt-get upread (upgreade ?? - nie pamiętam dokładnie teraz)

  to czy to nie spowoduje jakiś większych błędów ?? - jakieś głupie
  zależności etc. ?? (czywiście po odpowiedniej modyfikacji
  sources.list - tak zeby ssalo programy z netu a nie z cd).

  I ostatnie - jak zrobie coś takiego to czy jak miałem kilka pakietów
  z wersji niestabilnej, to czy jak teraz jest nowsza wersja tego
  programu (stabilna) to czy się zainstaluje stabilna, czy niestabilna
  ?? Ewentualnie - jak wymusić instalację stabilnej ??

Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)
[Use gnus, not guns!]