Re: Monitoring ruchu lekko rozproszony

Witam

> Problem w tym, że na firewallu jest BARDZO mały dysk i słaby procesor,
> więc nie chciałbym generować na nim obrazków, a już napewno odpada
> postawienie apache'a czy jakiejś samby albo NFS, które by je
> udostępniały.
Nie wiem czy dobrze zrozumialem ale potrzebna Ci informacje w formie
tekstowej.
Ja uzywam laty ipt_account na iptables. Mechanizm zlicza pakiety (i nie
tylko) dla calych podsieci.
Mozesz prowadzic statystyki dla poszczegulnych uslug podajac port. Wynik
otrzymujesz w /proc/net/... co z tym dalej zrobisz ... :)
http://www.barbara.eu.org/~quaker/
pozdrawiam

radziu