Re[2]: Witam. Znowu neo :(

Monday, September 27, 2004, 11:42:21 PM, napisałeś:

> Wsystko jest u ciebie dobrze
> tylko że nie ma połączenia ppp0.
?? mam w jajku ppp - nie wiem co jeszcze zrobić, żeby to było...

> ciebie (zakładam że nie masz karty sieciowej ;./ )
nie mam, ale jest chyba zbędna :D - sam modem od tpsa powinien
wystarczyć.

> Prawdopodobnie nei masz ustalonej trasy sieciowej,
> do gatewaya neostrady.
A jak to ustalić - słyszałem o poleceniu route, ale nigdy go nie
używałem :(

> Zainstaluje najnowsze
> sterowniki.
to są najnowsze, albo prawie najnowsze (eagle)

> zpao
> tym podczas instalacji pyta cię czy chcesz żeby
> internet był uruchamiany automatycznie.
nie chcę aby był uruchamiany automatycznie - poza tym mogę to ręcznie
ustawić, więc wybrałem n :)

Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)
["I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."]