Polskie czcionki

Witam,

mam taki problem z polskimi czcionkami. Na konsoli w trybie tekstowym są wszystkie polskie znaki. Natomiast na konsoli pod X-ami są tylko niektóre polskie znaki np: łóć i ŁÓĆ pozostałych nie ma i wyświetlają się tylko prostokąciki.
W innych programach jak mozilla są wszystkie polskie znaki.

Próbowałem zmienić w Centrum Sterowania w KDE, ale tam np. dla czcionki 'maszynowej' (np. Monospace ) nie ma wogóle polskich liter i jest tylko kila dostępnych czcionek (9 rodzajów) i żadna z nich nie polskich liter. Zainstalowałem prawie wszystkie pakiety z fontami. I nie wieg gdzie one wszystkie są? Gdyż np w sekcji czcionki 'ogólne' (w Centrum Sterowania) jest ich ze 20 a w sekcji 'maszynowe' jak wyżej.

Stało to się po jednej z aktualizacji, bo wcześniej były wszędzie polskie czcionki i nie było problemu.
Używam Debiana Sarge.

Pozdrawiam
Błażej