Apache >= 2.0.50 z mpm_worker, eksperci poszukiwani

Cześć.
Postawiłem serwer na Apache'u 2.0.50 z wielowątkowością.
Powyłączałem niepotrzebne moduły (np. autoindex, userdiry itp.),
podrasowałem httpd.conf-a. Wszystko fajnie i ładnie.
Nie wiem co jest ale Apache, przestaje reagować na żadania w
niedzielę w południe, już chyba 3 czy 4 raz tak. Wpisy w logach się
urywają, włączony poziom debug nawet. I nic. Jest jakby "frozen".
Jego procesy wiszą. Na serwerze nic się nie dzieje, żadne
logrotate'y czy coś.
No wymiękam ... Może o czymś nie wiem?

Pojawił się 2.0.51, został skompilowany tak samo jak poprzednik, ten
sam ./configure, te same parametry, i znowu zachowuje się tak samo.

luke,
GG 2544125