Re: Php4 + Mysql

Tak pakiet php4-mysql jest zainstalowany
A tak wygląda sekcja mysql przy wywołaniu phpinfo

MySQL Support	enabled
Active Persistent Links	0
Active Links	0
Client API version	3.23.49
MYSQL_MODULE_TYPE	external
MYSQL_SOCKET	/var/run/mysqld/mysqld.sock
MYSQL_INCLUDE	-I/usr/include/mysql
MYSQL_LIBS	-L/usr/lib -lmysqlclient -L/usr/lib -z

Directive	Local Value	Master Value
mysql.allow_persistent
	On	On
mysql.default_host