Re: Witam. Znowu neo :(

luke <milewski7@wp.pl> writes:

> W moim przypadku chodzi o to, .e wszystko .adnie si. zainstalowa.o
> (zgodnie z artyku.em z L+ 10/2003)- a. do ostatniego punktu wszystko
> jest super, nawet diody si. zapalaja i si. .wiec. :) Chodzi o to, .e
> mimo, .e wszystko wydaje si. dzia.a. to tak na prawd. nie mam
> po.╧czenia z internetem :( - .aden ping nie odpowiada (poza
> localhost), strony si. nie .aduj. i og.lnie .adna us.uga nie dzia.a :(

Nie znam tego opisu, ale moze nie napisali tam iz na koncu
konfiguracji trzeba sie zalogowac w neostradzie.  AFAIR to
stronka <url:http://rejestracja.neostrada.pl/>.  I jest to jedyna
stronka, ktora ma prawo dzialac, dopoki sie nie zarejestrujesz.
Ja np. o tym zapomnialem i mialem taki sam problem jak Ty :).

p.s.
Korzystasz ze Zlego kodowania znakow, powinno byc iso-8859-2.

--
You have no friends.  Your beautiful life has changed./
   You are going to be insane.                       /