Re: AMD Opteron 64 - 242 : pytania

On Mon, Sep 27, 2004 at 02:12:52PM +0200, Piotr Pruszczak wrote:
> [...]
> AMD 64  Opteron :
>
> 1. czy będę musiał kompilować cały system, czy np binarki *.deb będę
> mógł ściągać apt'em
> 2. czy spodziewać się problemów z chipsetem nForce 3 250 ?? (płyta IWILL
> DK8N)
> 3. co muszę wiedzieć ?? - bo głupio by było się wykosztować na maszynę,
> a potem leżeć i płakać, że tyle jeszcze nie wiem
> że nie wiem kiedy mi system ruszy... a na windzie to wiocha by była :(
>
> prosiłbym o rady obecnych użytkowników AMD 64 / zarówno serii 14x jak i

Nie jestem wprawdzie użytkownikiem Opterona, ale właśnie czekam na
mojego Athlona 64 3200+, więc staram się być na bieżąco.

Wszystkie informacji na temat instalacji debiana na systemach 64
bitowych są tutaj:

http://alioth.debian.org/docman/view.php/30192/21/debian-amd64-howto.html

A tutaj: http://www.nforcershq.com/forum/index.php są informacje na
temat chipsetu nForce3.

--
Grzegorz Andrelczyk   | Wszechświat - kilka praktycznych informacji:
gandrel@gmx.net       | 1.Obszar: nieskończony; 2. Import: brak;