Witam. Znowu neo :(

  Na początku chciałbym przywitać wszystkich jako nowy na tej liście.
Mam problem z Moim debianem (woody) na kernelu 2.4.23. Chodzi o
temat, który był ostatnio dość popularny - "neostrada pod linuksem".
W moim przypadku chodzi o to, że wszystko ładnie się zainstalowało
(zgodnie z artykułem z L+ 10/2003)- aż do ostatniego punktu wszystko
jest super, nawet diody się zapalaja i się świecą :) Chodzi o to, że
mimo, że wszystko wydaje się działać to tak na prawdę nie mam
połączenia z internetem :( - żaden ping nie odpowiada (poza
localhost), strony się nie ładują i ogólnie żadna usługa nie działa :(
Próbowałem poczytać o tym, poszukać w necie etc, ale jakoś sobie nie
poradziłem, więc mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Big tnx.

Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)
["Człowiek nie żyje, aby jadł, ale je, aby żył." /Sokrates/]