Re: Firefox - auto selected locale:

Dnia Sun, Sep 26, 2004 at 04:29:42PM +0200, Wojciech Ziniewicz napisał(a):

> po zainstalowaniu firefoxa +
> mozilla-firefox-locale-pl:
> Edycja->Preferencje->Ogólne->Języki->
> Wybierasz "Użytkownika"
U mnie nie ma "Użytkownika". W ogóle wygląda na to, że ustawienia zmieniły się
na en-US po ostatnim uaktualnieniu QT. Myślę, że Firefox zaczął wybierać
ustawienia auto dla layoutu, gdyż zniknęły czcionki. Sprawdziłem np. dla
Scribusa, także wystąpił problem z czcionkami, ale tu layout nadal jest po
polsku.
Mam komunikat, że pakiet mozilla-firefox-locale-pl należy do usuniętych
pakietów z sekcji web. Nowszej polskiej wersji nie ma w mojej bazie pakietów.
Dziękuję za podpowiedzi.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + + + Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505