From: "Marek Chrobak" <debianek@interia.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, September 16, 2004 9:48 PM
Subject: Problem z siecią i internetem

> Cześć
>
> Od pewnego czasu mam czasami problem z Internetem. Mam postawiony serwer
do którego jest podłączona sieć osiedlowa. Nie wiem dlaczego ale czasami nie
da się wogóle dostać do serwera oraz Internetu. Zauważyłem, że gdy w tym
czasie odłączę sieć lokalną i wszystko rusza. Tak jakby ktoś miał wirusa,
który blokuje serwer. Jak mogę taką osobę wykryć oraz sprawdzić co jest
grane, czemu ten internet nie działa czasami? Jak zapisywać logi, żeby
sprawdzić co się dzieje? Proszę bardzo o pomoc.