Re: Blokowanie wirusów , itp.

Dnia Fri, 24 Sep 2004 08:17:47 +0200
Jakub Ambrożewicz <Jakub.Ambrozewicz@pkpik.pl>
napisał:

> Zablokuj dostęp z zewnątrz do wszystkich portów
> na których nasłuchują komputery w sieci. W
> windows XP start -> uruchom -> cmd -> netstat -a
> -n
>
> Pozdrawiam,
> JA
czy to przypadkiem nie walka z wiatrakami?
Pani sekretarka w biurze zainstaluje sobie trojana
i otworzy 30 portów z czego zablokowaliśmy kilka..
hmm. ja bym zablokował w ogóle wszystko i tylko z
lanu wypuszczał i to tylko na portach 80
,21,25,110 itd.. W zasadzie jak dla mnie bawić się
można samym forwardingiem na serwery w lanie
(jeśli się jakieś ma) bo w przeciętnym biurze z
niczego innego się nie korzysta a jak pani X
będzie chciała zainstlować robaka czy wirusa to i
tak to zrobi choćby nie wiem co było na serwerze.
No chyba że postawi się squida na gatewayu który
będzie jakoś sprawdzał nagłówki pakietów itd.

--
Pozdrawiam ,
Wojciech Ziniewicz

Bar w Internecie wciaz bez cenzury! >>> http://link.interia.pl/f1835