Re: Urzadzenie archiwizujace

Piotrek Bińkowski napisał.
> Tak jakos nijak nie utozsamia mi sie urzadzenie archiwizujace z
> programem sluzacym do tegoz.
> Jesli zas chodzi o urzadzenie o pojemnosci okolo 200 GB, to chyba
> najtanszy bedzie dodatkowy dysk o takiej wlasnie pojemnosci (cena
> pomiedzy 500 a 600 PLN *ide*). Moze byc uzywany jako zwykly nosnik do
> backupu, lub z dodatkiem odpowiedniego kontrolera zagoniony do
> mirroringu.
Witam.
Rzeczywiscie nie zwrocilem uwagi na duza pojemnosc dysku i tu
raczj jedynie oplaca sie uzyc drugiego dysku. Jednak moze najlepiej
by bylo,zeby on byl w oddzielnym komputerze polaczonym poprzez siec.
Rozwazajac sytuacje co bedzie gdy padnie zasilacz i podz wyzsze napiecia
( co
potrafia robic popularne ATX.) Moga pasc obydwa dyski i dopiero bedzie
problem.
Rok temu kolega dal mnie do naprawy komputer gdzie po wylaczeniu
(wtyczka byla w gniazdku sieciowym) w nocy z gloosnym hukiem wystrzelil.
W zasilaczu rozerwalo kilka kondensatorow elektrolitycznych.
POrozrywane elektrolity byly rowniez na plycie glownej i zewglone
kilka innych elementow. Padly procesor, pamieci, 2 twarde dyski,
CD-ROM i nagrywarka. Wiec naprwa nieoplacalna.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0