Re: 3dfx

Wojciech Ziniewicz wrote:
czy ktoś ma może pomysł jak zainstalować voodoo2
na debianie żeby gry włączały się z akceleracją
sprzętową? Wszlkie HOWTO i FAQi są sprzed 100 lat
i nie za bardzo da się coś z nimi zrobić...
Męczę się z tym już 2 dni.. i NIC:(

Nie wiem do konca jak z V2 - ale ja mam Voodoo3 i
a) chodzi z akceleracja 3d TYLKO w 16bitach i w rozdzialce DO 1024x724
b) w konfiguracji xow musisz wylaczyc DRI i zaladowac modul tdfx (choc xy byc moze go same laduja - nie pamietam) - sprawdz w outpucie z xow (logach) i w opisie - zdaje sie ze na stronce do DRI jest wlasnie do tego opis. Na dri tez daja osobna biblioteke do voodoo - ale tez nie pamietam czy ona jeszcze jest potrzebna. Swoja droga wydaje mi sie ze sporo jest na sieci odnosnie tego - choc fakt, ja tez sie meczylem troche z V3

Adrian (Sauron) Siemieniak    /~//_      .. Who can destroy The Thing,
sauron(at)rpg.pl             / //__\      controls The Thing ... (DUNE)