net-snmp i sarge

Cześć

Korzystałem kiedyś ( w woody-m) z ucd-snmp w celu odpalania skryptów w zależności od trap snmp i wszystko szło ok. W sarge jest już net-snmp (zamiast ucd-snmp). Niby wielkiej różnicy nie ma, ale to nie działa. W pliku snmptrapd.conf jest jeden wpis traphandle default /bin/sh /home/costam. I niestety nie działa... W pewnej chwili to ruszyło, ale potem jak wgrałem właściwy konfig to przestało. Przekompilowałem to już ze źródeł ale też bez zmian. Jakby co to mam już przy uruchamianiu demona opcję -c /etc/snmp/snmptrapd.conf gdzie jest ten wpis. Czy ktoś z was z tego korzysta ? Jeśli komuś to działa to proszę o pomoc.

Dzięki

Marcin