Modem jest zajęty - jak uruchomic modem AC97 po DEBIANEM

Mam Debiana 3.1. Chciałem uruchomic modem, ktory pod windowsem jest
podpiety na COM3. Jak chce odpytac modem w KPPP to mowi ze modem
jest zajety. Moj modem to (wg lspci): Intel Corp. 82801DB/DBL/DBM
(ICH4/ICH4-L/ICH4-M) AC'97 Modem Controller Mam tez uruchomiony
deamon slmodemd ale to tez nie pomaga.
 Czy ktoś wie jak skonfigurowac to urządzenie pod Debianem? NA sieci
nie znalazłem żednego opisu do tego modemu.

Marcin