postfix jako zapasowy serwer poczty

hello

mam jeszcze pewne pytanie odnosnie postfixa dzialajacego jak zapasowy
serwer poczty

MX-y ustawione na obu serwerach dobrze

serwer1 - postfix
serwer2 - postfix

serwer1 pada w tym momencie jego poczte przejmuje serwer2 ktory trzyma
maile i co jakis czas sprawdza czy serwer1 nie wstal i nie moze ich
odebrac. Teraz mam pytanie czy istnieje mozliwosc na serwerze2 ktory
trzyma poczte serwera1 aby przekazac te maile lapane z serwera1 do jakiejs
jednej skrzynki na serwerze2 ? czy mozna pojedyncze maile w ten sposob
skierowac ?? np wiem ze na serwerze1 bylo konto dupa1 to chce skierowac
wszystkie maile lapane z serwera1 na usera dupa1 np na skrzynke
dupa1@wp.pl ... istnieje taka opcja / mozliwosc w postfixie ??

wiem ze w qmailu istnieje taka funkcja ...

pozdrawiam
bieniu