Re: Problem z siecią i internetem

Dnia 16 Sep 2004 21:48:39 +0200
Marek Chrobak <debianek@interia.pl> napisał:

> Cześć
>
> Od pewnego czasu mam czasami problem z
> Internetem. Mam postawiony serwer do którego
> jest podłączona sieć osiedlowa. Nie wiem
> dlaczego ale czasami nie da się wogóle dostać do
> serwera oraz Internetu. Zauważyłem, że gdy w tym
> czasie odłączę sieć lokalną i wszystko rusza.
> Tak jakby ktoś miał wirusa, który blokuje
> serwer. Jak mogę taką osobę wykryć oraz
> sprawdzić co jest grane, czemu ten internet nie
> działa czasami? Jak zapisywać logi, żeby
> sprawdzić co się dzieje? Proszę bardzo o pomoc.

to zalezy ile masz komputerow w sieci ale ja bym
po kolei za pomoca np,. ipchainsow albo co tam
masz postawione, banowal komptuter po komputerze.
moze ktos np. robi probuje otworzyc 1000 portow
na raz albo cos takiego.

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb