kwadrat zamiast kursora

Witam,

Zainstalowałem na notebook'u California Access 5300 Debian'a Woody z XFree86. Zamiast kursora na ekranie jest wyświetlany kwadrat o boku ok. 2cm. w którym "pada śnieg" (piksele losowo zmieniają kolor). Grafika to S3 VIRGE MX 4MB i taki sterownik mam ustawiony. Próbowałem innych sterowników ale efekt był ten sam (lub wysypanie się X serwera :-). Macie jakieś pomysły dlaczego się tak dzieje?

--
| Pozdrawiam,   | "Nie każcie mi już niczym więcej być! |