Re: cos w stylu ntop

Dnia pon 13. września 2004 20:03, Dariusz Skarbek napisał:

> obciazenie

www.niceshaper.mikule.net (dynamiczne kolekowanie przy okazji ./niceshaper
stat pokazuje aktualne uzycie zasobow... pewnie da sie to podpiac pod jakies
statystyki bo tworzy plik w trakcie.)
aha... bo mi ucieklo ;-) ladnie u mnie chodzi mrtg ale nie ustawialem na
uzytkownikow. Jak do tej pory to statystyki z alec.pl; mrtg do sprawdzania
dzialania sieci i jak cos mi nie pasuje to niceshaper stats, ale kombinuje
jak to podpiac pod cos sensownego.
Powoli staram sie przechodzic pod
http://www.lms.rulez.pl
zdaje sie ze to zalatatwia wszystko od reki, ale jeszcze nie ze wszytkiego
korzystam.
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1830