Re: Xorg

On Sun, 12 Sep 2004 11:36:23 +0200
Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

> Być może chodzi o to co on pisze, żeby wyrzucić obsługę Xkb z konfiga.
> Z tego właśnie korzysta KDE, więc może lepiej nie usuwać?

Nie o to chodziło. Wszystko rozbijało się o to, że kde nie mogło znaleźć
biblioteki z xkb. Wystarczyło dopisać do /etc/ld.so.conf linijkę ze
ścieżką: /usr/local/X11R6.8/lib i wszystko działa (KDE gdzieś gubiło
ustawianą wcześniej zmienną LD_LIBRARY_PATH=/usr/local/X11R6.8/lib).

Nawet fajna ta przezroczystość, ale coś mało stabilnie chodzi mi v4l.
Poza tym wszystkie DM'y chcą startować na debianowych Xach. Ale pobawić
się można ;)

Ciekawe kiedy do exeprimental trafią paczki z xorg...

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |