Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Dnia Sat, 11 Sep 2004 11:31:28 +0200
Jacek Kawa <jfk@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:

> Przy instalacji alsa-source jesteś pytany, które moduły masz zamiar kompilować.
>
>  You can choose cards to be built by selecting cards you want. Each
>  selection is a same name to an option of configure script
>  '--with-cards'.
>
> Pozdrawiam
>
> PS. Naciskaj ENTER w okolicach 70 znaku

mam autozawijanie co 50 (które widac nie działa :( )
No to żeśmy sobie ustalili :) a teraz dajmy kompilować tym co chcą.

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb