Xorg

Nie wiem czy wszyscy sledza debian-users, ale ostatnio pojawil sie tam
link do ciekawego artykulu - jak zainstalowac Xorg na Debianie nie
ingerujac w system (nie sa tworzone pliki poza katalogiem do
ktorego instalujemy wszystko no i w systemie caly czas zostaja nam
stare X'y).

http://incubator.vislab.usyd.edu.au/roller/page/Steve/20040909

Wszystko jest bardzo proste, ale natknalem sie na jeden problem. Nie
dziala mi wybor ukladu klawiatury w kde (dlatego pisze teraz bez
krzaczkow). Moze ktos zna rozwiazanie?

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |