Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Wojciech Ziniewicz napisze:

> no ale z tego co wiem to moduły do alsy są tylko i wyłącznie pod 2.4.26. Poza
> tym kompilowanie alsa-source ze wszystkimi kartami zajmie więcej niż kompilacja kernela chyba.
> od skrócenia czasu jest ./configure --with-card=[moduł karty]

Przy instalacji alsa-source jesteś pytany, które moduły masz zamiar kompilować.

 You can choose cards to be built by selecting cards you want. Each
 selection is a same name to an option of configure script
 '--with-cards'.

Pozdrawiam

PS. Naciskaj ENTER w okolicach 70 znaku

--
Jacek Kawa  **Zatrzymano historię. Istnieje tylko
               nieograniczona teraźniejszość.**