Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Wojciech Ziniewicz napisze:

> .. > > Co więcej musisz wywalić z kernela CAŁY dźwięk tzn. OSS wywalasz,
                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> .. > > ze wszysktimi modułami, i Alse też, jeżeli masz 2.6. u mnie np. przy
> .. > > modułach OSS Alsa się instaluje  i współdziała z ossem
> .. > > ale "alsactl restore" segfolci. A jeżeli skompiluje statycznie OSS z
> .. > > modułami to Alsa w ogóle nie
> .. > > działa.
> bo tak wynika z moich doświadczeń.
> i zaznaczam że mówie o sterownikach oss kompilowanych statycznie. bo z modułami
> to sobie raczej można wszystko pogodzić. Ale statycznie mało kiedy oss nie kłóci się z alsą.

Ok, w to jestem w stanie uwierzyć, choć nie próbowałem.

Swoją drogą po co z zasady wywalać Alsę z 2.6 a potem ją doinstalowywać
z zewnątrz też nie wiem (bo jestem w stanie wyobrazić
sobie przypadki, kiedy w wersja Linuksowa jest zbyt opóźniona),
ale to uwaga raczej dla tych, którzy by przypadkiem czytali archiwa.

Jacek Kawa  **Sláva, cukr a káva a půl litru becherovky [Jarek Nohavica]**