Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Dnia Thu, 9 Sep 2004 12:24:39 +0200
Jacek Kawa <jfk@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:

> To są -jak rozumiem- rady dla posiadaczy karty solo1. Mam u siebie dwie
> (inne) karty, skompilowane moduły z OSS, skompilowane moduły z alsy (z 2.6)
> i programy zarządzające tak jak w alsa-utils i działa bez kłopotów.

Nie, to są ogólne rady dla większości konfiguracji. Moduły OSS + moduły Alsa. Do tej pory testowałem to na 2 SB128 i Live i na obydwu C-Media PCI. to jeszcze zależy czy masz poprawnie skonfigurowany .asoundrc i czy masz np. alsa-oss. czynników jest wiele. poza tym jak na wszysktim jeszcze siedzi ARTS albo esound (nie daj boże jackd) to już nie wiadomo. Ja podałem ytlko rozwiązanie :)

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f17cb