Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Wojciech Ziniewicz napisze:

> Zdecydowanie najlepszą opcją jest zainstalować sobie alse (www.alsa-project.org)
> znajdujesz tam swoją karte i instalujesz ją wg. bardzo prostych i łopatologicznych instrukcji.
> Co więcej musisz wywalić z kernela CAŁY dźwięk tzn. OSS wywalasz, ze wszysktimi modułami, i Alse też, jeżeli masz 2.6. u mnie np. przy modułach OSS Alsa się instaluje  i współdziała z ossem ale "alsactl restore" segfolci. A jeżeli skompiluje statycznie OSS z modułami to Alsa w ogóle nie działa.

To są -jak rozumiem- rady dla posiadaczy karty solo1. Mam u siebie dwie
(inne) karty, skompilowane moduły z OSS, skompilowane moduły z alsy (z 2.6)
i programy zarządzające tak jak w alsa-utils i działa bez kłopotów.

Jacek Kawa  **The night is my companion and solitude my guide**[S.M.]