Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

Dnia Wed, 8 Sep 2004 23:11:41 +0200
Michał Byrecki <byrek@elektronika.org> napisał:

Zdecydowanie najlepszą opcją jest zainstalować sobie alse (www.alsa-project.org)
znajdujesz tam swoją karte i instalujesz ją wg. bardzo prostych i łopatologicznych instrukcji.
Co więcej musisz wywalić z kernela CAŁY dźwięk tzn. OSS wywalasz, ze wszysktimi modułami, i Alse też, jeżeli masz 2.6. u mnie np. przy modułach OSS Alsa się instaluje  i współdziała z ossem ale "alsactl restore" segfolci. A jeżeli skompiluje statycznie OSS z modułami to Alsa w ogóle nie działa.

--
Pozdrawiam ,Wojciech Ziniewicz

Konta pocztowe dla najlepszych...
>>> http://link.interia.pl/f1833 <<<