Re: wody & solo1 musik card - nie mogę skonfigurować

On Wed, 8 Sep 2004 12:29:25 +0200
Marcin Landowski <qliver@fahrenheit.qs.pl> wrote:

> Oczywiście, że przekompilowałem całe jejeczko, a nie tylko sam moduł.

esssolo1.o: unresolved symbol unregister_sound_mixer_R7afc9d8a
[..]
esssolo1.o: unresolved symbol unregister_sound_midi_Rfdab6de3

Hm, to mi wskazywało, że nie. ;-) No ale nic. Z ciekawości zajrzałem do
źródeł drivera i niestety nie ma żadnych parametrów, które można by
podać. Ciekawe, co pokazuje lspci? Tak na upartego można by pobawić się
hotplugiem :/

--
Michał